  • 1. Data: 2005-06-17 10:31:30
    Temat: czy ZUS może zająć emeryturę?
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Czy ZUS może zając emeryturę jeśli netto wynosi 584,00 zł. Słyszałam, że
    przy niższych dochodach niż płaca minimalna /824,00/, nie dokonuje się
    zajęcia.
    Maria

  • 2. Data: 2005-06-18 18:06:44
    Temat: Re: czy ZUS może zająć emeryturę?
    Od: "Ciotka Klotka" <c...@s...warszawa.pl>

    Maria wrote:
    > Czy ZUS może zaj?c emeryturę je?li netto wynosi 584,00 zł. Słyszałam,
    > że przy niższych dochodach niż płaca minimalna /824,00/, nie dokonuje
    > się zajęcia.

    Emerytura to nie wynagrodzenie za pracę.
    Niecałe 500 zł jest wolne od egzekucji a ponad tę kwotę można zająć :)

    --
    Pozdro,
    c...@s...warszawa.pl

  • 3. Data: 2005-06-19 12:15:54
    Od: ana<a...@w...pl>

    Widać wszystko wolno, ja mialam 496 na reke renty i zabrano mi. Dostaje 356zł. I
    jak to się ma to przepisów. Przeciez minimum zadne mi nie zostało.Moze ktos
    madry mi podpowie co robic,bo w przepisach wyraznie pisze o kwocie wolnej od
    zajecia.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-06-19 12:28:14
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    ana napisał(a):
> [...]
    > madry mi podpowie co robic,bo w przepisach wyraznie pisze o kwocie wolnej od

    a jakiej kwocie? :)
    art.139-141 ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubepieczeń Społecznych

    KG