  • 1. Data: 2009-09-08 11:30:10
    Temat: czy Sąd może... - prawo rodzinne
    Od: "Aldona" <q...@k...kl>

    Witam, mam podpisalam z ojcem dziecka odnośnie widzeń, niestety zmuszona
    jestem do złożenia nowego pozwu do Sądu o zmianę tychże widzeń by dziecko
    spędzało czas z tatą rzadziej i bez noclegów. Okazało się, że dziecko jest
    nękane psychicznie przez ojca od kilku miesięcy a ostatnimi tygodniami u
    ojca dziecka nasiliła się agresja, dziecko zostało przez ojca uderzone,
    ojciec na dziecko krzyczy, Dziecko ma niespełna 5 lat, wróciło z
    tygodniowych wakacji u ojca z tikiem nerwowym, co nigdy w jego życiu nie
    miało miejsca. Chcę w pozwie wnieść o widzenia kilkukodzinne parę razy w
    miesiącu, nie jak do tej pory było, że dziecko jest u niego od piątku do
    niedzieli co 3 tygodnie. Jeśli Sąd przychyli się do mojej prośby będzie mógł
    nadać klauzulę wykonalności natychmiast kierując się dobrem dziecka? Jak
    znam ojca dziecka będzie robił wszystko by wyrok się nie uprawomocnił
    wnosząc o uzasadnienia ostatniego dnia, pisząc apelacje itd... Bardzo proszę
    o pomoc!

    Monika