  • 1. Data: 2010-07-31 11:59:07
    Temat: czeski i słowacki kk
    Od: "TomZlom" <t...@t...invalid>

    Ktoś może zna jakąś stronę, gdzie można znaleźć angielskie tłumaczenia
    dwóch zacnych prawodawstw zza południowej granicy RP ? Albo posiada
    tłumaczenia kk... byłbym wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź.

    TK.

  • 2. Data: 2010-07-31 17:29:58
    Temat: Re: czeski i słowacki kk
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "TomZlom" <t...@t...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > dwóch zacnych prawodawstw zza południowej granicy RP ? Albo posiada
    > tłumaczenia kk... byłbym wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź.

    Ja bym przez tłumacza google przepuścił ich treść :-), ale to pewnie
    łatwizna. Sądzę, ze tłumaczenie bedzie ciężko znaleźć.

  • 3. Data: 2010-07-31 20:23:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-31 13:59:07 +0200, "TomZlom" <t...@t...invalid> said:

    > Ktoś może zna jakąś stronę, gdzie można znaleźć angielskie tłumaczenia
    > dwóch zacnych prawodawstw zza południowej granicy RP ?

    The penal code zwraca wyniki w góglach.
    Przynajmniej dla polskiego kk.

    Poszukaj, może i bracia nasi przetłumaczyli.

    --
    Bydlę