  • Data: 2012-01-10 22:54:54
    Temat: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    niedawno bylem swiadkiem sytuacji, gdzie klientowi padl dysk twardy
    1,5TB, dysk pojechal na gwarancje po czym przyszla adnotacja od
    sprzedawcy, ze moga zwrocic pieniadze. oczywiscie nie chca wymienic na
    inny z powodu rownicy w cenach teraz i kilka miesiecy wczesniej. nie
    wiem jak zakonczyla sie ta sytuacja ale teraz sam jestem w podobnej. w
    sierpniu kupilem dysk samsunga 500gb 2,5". dysk wlozylem do komputera i
    tam sobie chodzil do grudnia, mielac jalowo. na poczatku grudnia
    postanowilem zalozyc partycje, sformatowac i zaczac uzywac. przy
    formatowaniu dysk padl. oddalem na gwarancji, dzis dostaje info ze moga
    mi zwrocic pieniadze (300pln +/- kilka pln). okazuje sie ze zgubilem
    paragon, a bez tego nie moga mi oddac pieniedzy (zrobic korekty). w tej
    chwili w tej kwocie, mozna dostac dysk co najwyzej 250GB. napisalem do
    sklepu z zapytaniem czy wymienia na dysk o podobnych parametrach
    (glownie chodzi o pojemnosc), ale spodziewam sie ze odpowiedz uzyskam
    negatywna.

    czy ktos moze poradzic, jak to wyglada od strony prawnej w przypadku:
    - gdyby jednak udalo sie zwrocic pieniadze bez paragonu (ta opcja mnie
    nie interesuje)?
    - gdyby nie chcieli wymienic dysku na podobny?