eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocwaniactwo sklepu komputerowego › Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
  • Data: 2012-01-11 12:44:50
    Temat: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-01-11 13:19, K pisze:
    > W dniu 11-01-2012 08:38, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2012-01-11 08:03, Andrzej Lawa pisze:
    >>> W dniu 11.01.2012 07:59, Liwiusz pisze:
    >>>
    >>>> Nie siedzę w temacie, ale dlaczego ceny dysków rosną? O ile
    >>>> pamiętam, od
    >>>> zarania komputerów, ceny spadały...
    >>>
    >>> Głośno o tym było - ogromna powódź na Tajwanie (czy gdzie tam
    >>> produkowali).
    >>
    >> Pamiętam, jak paręnaście lat temu było podobnie z pamięciami RAM - też
    >> zalało, czy zawiało, czy coś innego, jakąś prawie jedyną fabrykę tych
    >> wyrobów, windując ceny na długie miesiące. Dobrze wiedzieć o dyskach,
    >> nie będę planował zakupów obecnie ;)
    >>
    >> Ad rem: pomimo żądania wymiany lub naprawy, sprzedawca może zwrócić
    >> gotówkę, chyba że wymiana lub naprawa "wymagają nadmiernych kosztów".
    >>
    >> Koszt wymiany/naprawy przewyższający cenę zakupu z pewnością spełnia ten
    >> warunek.
    >>
    >
    > ok, ale kasy bez paragonu oddac nie chca.

    Jeśli potrafisz w inny sposób udowodnić, że tam kupiłeś, to w sądzie
    powinieneś wygrać :)

    Paragon nie jest niezbędny do dokonania zwrotu.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1