  • 1. Data: 2003-08-03 19:54:34
    Temat: cudzoziemiec a przymusowa obecnosc w Polsce
    Od: "Pawelus" <p...@p...com>

    Pewien cudzoziemiec jest na bakier z prawem w Polsce.
    Podobno ma zakaz wyjazdu z Polski i nie moze np. wrocic do swojego kraju.

    Dajcie mi jakies przyklady co mogl przeskrobac? Czy mozna to laczyc z
    kradziezami o ktorych slyszalem?

  • 2. Data: 2003-08-03 21:44:03
    Temat: Re: cudzoziemiec a przymusowa obecnosc w Polsce
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Generalnie z każdym przestępstwem, jakie tylko można sobie wymyślić. Tylko
    nie jestem pewien, czy w stosunku do Cudzoziemca można zastosować środek
    zapobiegawczy w postaci zakazu opuszczania kraju. Paszportu mu w każdym
    razie zatrzymać na pewno nie można, bo to wynika z konwencji
    międzynarodowych. Co do zakazu opuszczania kraju nie upieram się, choć
    osobiście się z tym nie spotkałem. Popełnienie przestępstwa umyślnego na
    terenie Polski skutkuje najczęściej readmisją delikwenta, a przynajmniej
    skutkowało w znanych mi przypadkach. Później akta wysyła się do jego kraju.

  • 3. Data: 2003-08-04 14:43:09
    Od: "Pawelus" <p...@p...com>

    "Robert Tomasik"
> [...]
    > skutkowało w znanych mi przypadkach. Później akta wysyła się do jego kraju

    A moze ma jakie zobowiazania finansowe wobec Skarbu Panstwa w zwiazku z
    wyrokami?
    Podobno mial juz niejedna sprawe sadowa.

  • 4. Data: 2003-08-04 23:33:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Może. Jasnowidzów nie ma na razie na grupie. Sezon wakacyjny. Poczekaj do
    września.

  • 5. Data: 2003-08-07 04:01:42
    Od: januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    >Może. Jasnowidzów nie ma na razie na grupie. Sezon wakacyjny.

    Sa. Na pl.misc.paranauki

    januszek