  • 1. Data: 2003-12-15 16:32:31
    Temat: Windykacja dlugu.
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Witam.
    Mam następujący problem:

    Pewien osobnik wisi mi pewną sumę pieniędzy. Oczywiscie jestem w posiadaniu
    papierka, na ktorym oswiadczyl ze uznaje swoj dlug w wysokosci takiej a
    takiej i ze w terminie takim i takim zobowiazuje sie go splacic. Termin ten
    minal, a pieniedzy ani widu ani slychu...

    Jakie dokumenty nalezy zlozyc i w jakim sadzie, by sad ten doprowadzil do
    splacenia dlugu lub egzekucji komorniczej? (dodam, ze dluznik jest osoba
    pracujaca)
    Jak ustalic, ktory sad jest wlasciwy miejscowo dla zamieszkania sprawcy? (o
    ile to taki sad byc powinien).
    W jakim terminie po upłynięciu terminu spłaty nalezy / mozna ten pozew
    kierowac i z jakimi oplatami skarbowymi / sadowymi nalezy sie liczyc?
    Czy trzeba spełnic jakies dodatkowe warunki poza zlozeniem pozwu wraz z
    odpowiednim materialem dowodowym (umowa pozyczki)?

    Za wszelkie wyjasnienia i okazana pomoc z góry dziekuje

    pdr
    Olo Kwasniak