  • 1. Data: 2003-12-15 15:45:03
    Temat: KRS pytanie
    Od: "Takedi" <t...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów
    Mam pytanie, jeżeli Sp. z o.o. jest wpisana do rejestru przedsiębiorców ma
    swój nr RHB, to czy przy rejestracji w KRS (przerejestrowanie) składa się
    same wnioski z serii W (np. W3, Wk, WM... itd.) czy W3 a oprócz tego wnioski
    zmieniające czyli z serii Z (Z3, ZM... itd.).

  • 2. Data: 2003-12-15 15:49:16
    Temat: Re: KRS pytanie
    Od: "Takedi" <t...@w...pl>

    zapomniałem się podpisać :)

    --
    Pozdr
    Takedi

  • 3. Data: 2003-12-15 16:03:50
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Takedi napisał:

> [...]
    > same wnioski z serii W (np. W3, Wk, WM... itd.) czy W3 a oprócz tego wnioski
    > zmieniające czyli z serii Z (Z3, ZM... itd.).

    tylko W*

  • 4. Data: 2003-12-16 23:26:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Dec 2003 16:45:03 +0100, "Takedi" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    >same wnioski z serii W (np. W3, Wk, WM... itd.) czy W3 a oprócz tego wnioski
    >zmieniające czyli z serii Z (Z3, ZM... itd.).
    seria "W" sluzy do Wpisu w KRS (bez wzgledu na wpisy w innych
    rejestrach)
    seria "Z" sluzy do Zmian w KRS (zmiany mozna robic dopiero po Wpisaniu
    do KRS).
    Tak wiec Ciebie dotycza wnioski "W".

    WAM
    --