    From: szyja <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: coś niecoś o rozwodzie
    Date: Thu, 2 Jun 2005 13:51:40 +0200

    Witam.
    Chciałbym dowiedzieć się czy istnieje mozliwość dogadania się co do
    podzialu majatku ( w szcególności mieszkania) jeszcze przed rozwodem.
    Przyczyna takich rozważań jest 'dogadanie' się co do rozwodu iz nastapi on
    bez orzekania o winie którejkolwiek ze stron Podobno jest to "szybsze"
    rozwiązanie. Pytanie wiec - jak szybkie.

    Kolejna sprawa - pytanie dotyczace rozwodu z mojej winy. Co na tym tracę i
    jakie są z tej strony zagrożenia. Jak długo to moze potrwac (do orzeczenia
    o rowodzie) jesli sie przyznam iz po mojej stronie leży powód rozpadu
    małżeństwa.
    To tyle na poczatek...ale od czegoś trzeba zacząć.