  • 1. Data: 2003-04-03 11:57:58
    Temat: co zrobic z windykacja
    Od: "nowe" <n...@w...pl>

    Mam problem z windykacją ponieważ mam zapłacić za rachunek telefoniczny
    dosyć dużą kwotę i niejestem wstanie jej zgromadzić.Telefon był wzięty na
    moje nazwisko ale kartę miał muj pracodawca który wydzwonił ten rachunek na
    ok. 2000zł. Pozatym podpisał mi zaświadczenie o zatrudnieniu w jego firmie
    gdzie tak naprawdę nie pracowałem tz. nie podpisał ze mną żadnej umowy ani
    ja z nim, czyli praktycznie nie pracowałem u niego. Co mam zarobić, proszę o
    szybką reakcję i wysłanie odpowiedzi na mojego meila h...@i...pl .Acha
    i nie zabardzo kwapi się żeby zapłacić ten rachunek.

  • 2. Data: 2003-04-03 13:41:39
    Temat: Odp: co zrobic z windykacja
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik nowe <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6h7h9$942$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    .Acha
    > i nie zabardzo kwapi się żeby zapłacić ten rachunek.

    skoro sie dopuscił przestępstwa wydając ci lewe zaswiadczenie obydwoje
    jesteście dobrzy ...kantowanie to chyba Wasza specjalność ale jest sposób na
    niego ....rusz głową ...

    Sandra