  • 1. Data: 2003-04-03 11:04:08
    Temat: Ja zaplacilem - dostawca nie dostarczyl towaru ;-(
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    Zaplacilem za pewien towar z gory przelewem. Czlowiek przyslal mi wczesniej
    mailem n-r konta. Przelew wg mojego banku doszedl (bylo to 2 tyg. temu).
    Czlowiek twierdzi ze zadnych pieniedzy nie otrzymal. Nie jest to bardzo duza
    suma (ok 100 zl) ale po pierwsze to w koncu moje pieniadze, a po drugie nie
    chcialbym dac zarobic oszustowi.
    Nie mam zadnych papierow poza korespondencja elektroniczna.
    Nastepnym razem zazadam faktury pro forma, ale co moge w tej sytuacji zrobic?

    Pzdr,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-04-03 12:18:46
    Temat: Re: Ja zaplacilem - dostawca nie dostarczyl towaru ;-(
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Nastepnym razem zazadam faktury pro forma, ale co moge w tej sytuacji zrobic?

    Zglosic reklamacje w banku. Jesli bank potwierdzi, ze przelew doszedl na
    podany nr konta to zglosic wyludzenie na policji.