  • 21. Data: 2007-04-12 12:34:08
    Temat: Re: co zrobic z uporczywymi telefonami ?
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Thu, 12 Apr 2007 13:46:45 +0200, Henry (k) wrote:

    > A musi odebrać jak się numer nie wyświetli? Ja komórki nie odbieram - kto
    > chce się dodzwonić wie że musi się ujawnić. Firmy też zawsze dzwonią
    > "jawnie" więc nie ma problemu gdyby dzwonili np. z przychodni z

    Chyba, że dzwonią przez Voipy, na przykład z zagranicy. Co wtedy?
    Ja dostaję dziesiątki telefonów z "Private Number" i muszę je odbierać.
    --
    spaceman

  • 22. Data: 2007-04-12 13:13:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał
    > Poza tym, gdyby dzwonili do losowo wybranych numerów z dowolnej liczby
    > 7-cyfrowej, to pewnie miałbym telefony do pracy, a dziwnym zbiegiem
    > okoliczności do firmy nie dzwonią wcale. Tylko na prywatne numery...

    Nie miałem na myśli numerów losowo dobieranych, tylko losowane z bazy
    zanonimizowanych numerów. Kumpel pracował jako telesprzedawca i mówił, że
    się dodzwaniali nawet do ludzi z zasteżonym numerem, bo mieli to z innej
    bazy, bez nazwisk.

  • 23. Data: 2007-04-12 16:24:30
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Apr 2007 12:34:08 +0000 (UTC), Karol Makowski napisał(a):

    > Chyba, że dzwonią przez Voipy, na przykład z zagranicy. Co wtedy?
    > Ja dostaję dziesiątki telefonów z "Private Number" i muszę je odbierać.

    A to problem - do mnie na szczęście klienci z zagranicy dzwonią
    z komórek, ale znam ten problem bo na biurkach też mają VoIPy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 24. Data: 2007-04-12 16:35:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
    > albo w pewnym banku na p o krotkiej nazwie, oni sprzedaja dane.

    pb, czy SA ?

  • 25. Data: 2007-04-13 10:10:56
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > pb, czy SA ?

    W SA to kupują.
    Jak tylko założę gdzieś konto to po kilku dniach mam od nich telefon
    ze "wspaniałą nową ofertą"..
    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 26. Data: 2007-04-13 17:10:50
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 kwietnia 2007 10:05
    (autor Darek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <evkp9v$lf8$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > znalem taki przypadek, pomogla TPSA ...

    Miałem podobny przypadek, też pomogła TPSA. Powiedzieli że nie ma obowiązku
    korzystania z ich usług i że mam złożyć wniosek o likwidację linii.
    Złożyłem i już z miesiąc później problem niechcianych telefonów rozwiązał
    się skutecznie.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 27. Data: 2007-04-13 17:12:04
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 kwietnia 2007 12:14
    (autor Lukasz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <evl0pj$kec$1@news.onet.pl>):

    > Zmienić i zastrzec numer. To jedyne w 100% skuteczne rozwiązanie. Zhłaszać
    > możesz i owszem, ale czy na pewno będzie to skuteczne? Zaletą
    > zastrzezonego telefonu jest jeszcze to, że babcia nie będzie gnębiona
    > przez przeróżnych akwizytorów.

    Taaa... Marzenia.. Zastrzeżenie nie blokuje linii ZTCW więc będą dalej
    dzwonić.

  • 28. Data: 2007-04-13 18:12:43
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 kwietnia 2007 14:05
    (autor Multi-DR
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <evl7el$ag1$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > wiesz jak to jest ze zmianami u 80cio latkow. ona ma od ponad 20 lat ten
    > sam numer telefonu, tu raczej zmaina bylaby bardzo niewskazana.
    > akwizytorzy nie stanowia problemu, tylko ten konkretny "dowcipnis" o
    > ktorym wspominalem

    Przekonaj babcię, że ma się nie przejmować, tylko też do niego sobie
    podyszeć :D

  • 29. Data: 2007-04-13 18:22:03
    Od: Arek <a...@g...pl>

    On Thu, 12 Apr 2007 14:05:51 +0200, "Multi-DR" <m...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >stanowia problemu, tylko ten konkretny "dowcipnis" o ktorym wspominalem

    Polecam:
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/u
    slugi_dodane/usl_dodatkowe/610153/;PSID=GTGgzTy7fgc8
    kHnrvcFL!2110802135

    Pozdr.
    A.