  • 11. Data: 2007-12-21 13:29:08
    Temat: Re: co zrobic z takim szefem?
    Od: grazyna <m...@g...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > "Adam Klobukowski" <a...@g...com> wrote
    >
    > czwarty, piąty... w pewnym okresie. Gdyby np. pogorszył się jej stan zdrowia
    > z tego powodu to już coś.
    > Ale po wygranej sprawie nie sądzę, żeby chciała tam pracować.
    >
    > Można też nagrać na wszelki wypadek. Pogadać z szefem. Albo się zwolnić.

    Dziekuje sredecznie wszystkim, ktorzy udzielili rzeczowej rady.
    Pozdrawiam i zycze wesolych Swiat
    Grazyna

  • 12. Data: 2007-12-21 13:30:41
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Znajoma została zwolniona z pracy z powodu zajścia w ciąże!! (poinformowała
    szefa o tym że jest w ciąży zanim dostała wypowiedzenie).

  • 13. Data: 2007-12-21 13:31:07
    Od: grazyna <m...@g...pl>

    LemonR pisze:
    > Użytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niech się przestaną z nim p.....yć to on przestanie się martwić czy któraś
    > jest w ciąży. :-)
    > LemonR

    Oj, wulgarnys ty i ograniczony. Wspolczuje ci.
    I zycze, aby bliska ci kobieta byla potraktowana w podobny sposob.
    Grazyna

  • 14. Data: 2007-12-21 13:46:06
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

  • 15. Data: 2007-12-21 14:12:04
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

  • 16. Data: 2007-12-21 17:32:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fkg1gi$ik4$1@nemesis.news.tpi.pl grazyna <m...@g...pl>
    pisze:

    > Corka ma szefa, ktory ma obrzydliwy zwyczaj wypytywania swoich pracownic o
    > to, czy aby nie sa w ciazy.
    No to co? Tak trudno odpowiedzieć: spadaj gostku, nic ci do tego, albo w
    ogóle ignorować?

    > Ustawicznie wyglasza mowy, w ktorych glosi jakie to straszna strata dla
    > placowki, kiedy kobieta ma przerwe w pracy z powodu urodzenia dziecka.
    Niech sobie głosi, to wolny kraj.

    > Posuwa sie do tego, ze wydzwania na prywatne numery pracownic,
    A skąd je ma?
    Zresztą nawet jeśli pracownik był na tyle nierozsądny, że podał pracodawcy
    prywatny telefon to zawsze można zmienić numer.

    > by zadac pytanie - czy jest pani w ciazy czy nie?
    Na kazdym telefonie jest taki przycisk, że jak sie go naciśnie, to on już
    nie dzwoni.
    Można także w dowolnej chwili przerwać niechciane połączenie.

    > Corka bardzo to przezywa
    Dojrzeje to jej przejdzie.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-12-21 19:40:21
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos pomysl ma?

    Jak raz przez nieuwage weszedłem w błoto to szybko z niego wyskoczyłem a nie
    pytałem pół Polski co robić.
    Córka na sądowy nakaz pracowania w tym przedsiębiorstwie?

    --
    andrzej

  • 18. Data: 2007-12-22 00:28:18
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2007 14:20:07 +0100, szerszen napisał(a):

    > a jakie to ma w tym wypadku znaczenie? :)

    w skrajnym przypadku mozna nawet nosić atrapę mikrofonu lub nawet prawdziwy
    mikrofon podpięty do dyktafonu w widocznym miejscu, a jeśli szef zapyta się
    po co to to odpowiedź prosta: w trosce o sumienne wykonywanie poleceń
    słuzbowych szefa

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-22 01:25:40

  • 19. Data: 2007-12-22 05:09:36
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    > Oj, wulgarnys ty i ograniczony. Wspolczuje ci.
    > I zycze, aby bliska ci kobieta byla potraktowana w podobny sposob.
    > Grazyna
    Moja bliska kobieta ma mózg i język i potrafi zadbać o własne ego.
    LemonR

  • 20. Data: 2007-12-22 05:10:48
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie pytałem pół Polski co robić.
    > Córka na sądowy nakaz pracowania w tym przedsiębiorstwie?

    No włąśnie ktoś ją z musza do pracy z debilem?
    LemonR