  • 1. Data: 2004-11-29 10:33:43
    Temat: co zrobic gdy nie zaplaci
    Od: "p01i" <polirealizer@o_dfffaaa.pl>

    mialem podjac prace na stanowisku serwisanta
    po jednym dniu pracodawca powiedzial mi ze jestem za dobry(!) na serwisanta
    i bede szukal pracy gdzie indziej a na inne stanowisko jestem za slaby (bosh
    jakie bzdury)
    NIE ZAPLACIL MI ZA PRZEPRACOWANY DZIEN
    mam swiatkow ze przepracowalem tam jeden dzien, ale nic oficjalnego na
    papierze;/
    bardzo chcial bym pokazac firmie www.znak.pl ze sa bandytami
    chodzi m.in. oto ze jak spytalem o wynagrodzenie to zostalem zmieszany z
    blotem, szef pokazal ze jest zwyklym prostaczkiem-cwaniaczkiem ze to jest (w
    znaku?)normalne ze tak sie robi...(!!!) imho to wbrew prawu,gdyz oni
    zarobili moim kosztem
    nie bylo nawet mowy o zwrocie choc by za bilet do warszawki

    co zrobic?
    do kogo sie zwrocic?
    jakie sa podstawy prawne??

  • 2. Data: 2004-11-29 11:36:45
    Temat: Re: co zrobic gdy nie zaplaci
    Od: Marek mszyma Szymański <n...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "p01i" <...pl> napisał
    > NIE ZAPLACIL MI ZA PRZEPRACOWANY DZIEN
    > mam swiatkow ze przepracowalem tam jeden dzien, ale nic oficjalnego na
> [...]
    Chyba najprościej - PIP, znaczy Państwowa Inspekcja Pracy

    Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie
    od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1800

    Warszawa, ul. Lindley'a 16 pok. 501 (V piętro)

    tel. (0 prefix 22) 583-17-27

    Zadzwoń, powiedzą co i jak.
    Pewnie cierpliwość się przyda - tel. może być oblegany.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek mszyma Szymański, Gdynia

    kom. 602 649555 , GG#3332026
    Przy odpowiadaniu na priv usuń nospam. z adresu e-mail.

  • 3. Data: 2004-11-30 13:58:37
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    p01i wrote:
> [...]
    > zarobili moim kosztem
    > nie bylo nawet mowy o zwrocie choc by za bilet do warszawki

    Ostro... jesli to prawda to renoma ZNAKu podupadnie.
    Jesli jestes pewien, ze to wygrasz, to moze najpierw poinformuj szefa,
    ze opublikujesz ogloszenie o postepowaniu firmy w prasie mazowieckiej i
    co wazne, wielkopolskiej, bo tam ZNAK ma silna pozycje, to moze dojdzie
    do ugody. O ile masz racje!

    WL

  • 4. Data: 2004-11-30 16:07:42
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-11-29 11:33 :

    >bardzo chcial bym pokazac firmie www.znak.pl ze sa bandytami

    Jeśli rzucasz takie oskarżenie, to chociaż racz się podpisać imieniem i
    nazwiskiem.
    - Szwejk