  • 1. Data: 2002-06-13 13:30:35
    Temat: co to znaczy pozew adhezyjny?
    Od: "Zoozka" <z...@w...pl>

    Jak w temacie
    pozdrawiam wszystkich, którzy mi odpowiedzą ;-)

  • 2. Data: 2002-06-13 15:54:05
    Temat: Re: co to znaczy pozew adhezyjny?
    Od: "Zoozka" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Zoozka" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie
    > pozdrawiam wszystkich, którzy mi odpowiedzą ;-)

    Hmmm - narazie nie mogę nikogo pozdrowić :-(

  • 3. Data: 2002-06-13 16:14:24
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > Hmmm - narazie nie mogę nikogo pozdrowić :-(

    Moze mnie?:-)) w procesie karnym możliwe jest orzekanie o szkodzie w sensie
    prawa cywilnego, co podyktowane jest m.in. względami ekonomiki procesowej. W
    takim przypadku proces cywilny zostaje dołączony do procesu karnego w
    zakresie odpowiedzialności karnej za popełnione przestępstwo i to jest
    wlasnie proces adhezyjny:-))

    HaNkA ReDhUnTeR

  • 4. Data: 2002-06-13 16:19:20
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w
    wiadomości

    >i to jest
    > wlasnie proces adhezyjny:-))

    A to sa skutki upalu:-) Ty piszesz pozew, ja czytam proces:-)) Ale mysle ze
    chyba domyslasz sie juz jakiego rodzaju pozew bedzie pozwem adhezyjnym:-)

    HaNkA HoThUnTeR :-))

  • 5. Data: 2002-06-13 17:07:23
    Od: "Zoozka" <z...@w...pl>

> [...]
    ze
    > chyba domyslasz sie juz jakiego rodzaju pozew bedzie pozwem adhezyjnym:-)

    Duchota straszna, ale się mocno skupiłam i zrozumiałam ;-)
    Wielki dzięki !!! i ...
    pozdrawiam ;-))
    Zoozka