  • 1. Data: 2006-10-06 13:23:49
    Temat: co się należy przy "umowie zleceni"a
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Witam
    Jeśli ktoś mógłby mi odpowiedzieć, czy przy umowie zlecenia należy mi się
    chorobowe, wypadkowe i urlop?
    Nadmieniam, że jest to moja jedyna praca.
    Z poważaniem Irena

  • 2. Data: 2006-10-06 13:41:16
    Temat: Re: co się należy przy "umowie zleceni"a
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z poważaniem Irena
    >
    > /chodzi mi oczywiście o to czy w razie choroby mogę iść na zwolnienie,
    pracując oczywiście w miejscu prowadzenia działalności Zleceniodawcy/

  • 3. Data: 2006-10-06 13:50:54
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    jest to umowa cywilnoprawna - czyli nie mająca znamion umowy o pracę - nici
    więc z urlopu - składki zusowskie są jednak odprowadzane- a chorobowe i
    wypadkowe-no cóż http://www.twoja-firma.pl/artykuly/57,umowa-zlecenie
    .html
    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2006-10-06 13:52:58
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu irena porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jeśli ktoś mógłby mi odpowiedzieć, czy przy umowie zlecenia należy mi się
    > chorobowe, wypadkowe i urlop?
    Z defaultu 3x nie
    No chyba ze zawrzecie odpowiednie punkty w umowie
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-10-06 22:31:02
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "irena" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > Jeśli ktoś mógłby mi odpowiedzieć, czy przy umowie zlecenia należy mi się
    > chorobowe, wypadkowe i urlop?

    Nie.
    Chorobowe i wypadkowe możesz chcieć dobrowolne. Wówczas będziesz mieć to
    potrącone z kwoty brutto na którą się umówiliście.
    O urlopie w ogóle nie ma mowy, bo urlop przysługuje tylko na umowie o prace.