  • 31. Data: 2004-09-30 20:13:43
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Lesio5 wrote:

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    >
    > Chlopcze, nie prowadz polemik wycinajac niewygodne dla ciebie fragmenty.
    >
    > Art. 6.
    > 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje
    > dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.
    >
    > W mysl tego paragrafu dane osoby fizycznej na fakturze SĄ danymi osobowymi.

    a art.2 tej ustawy?

    > nieupoważnionym,

    kto jest obowiązany do ochrony danych osobowych i na jakiej podstawie?

    KG

  • 32. Data: 2004-09-30 20:15:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Lesio5 wrote:
> [...]
    >
    > W mysl tego paragrafu dane osoby fizycznej na fakturze SĄ danymi osobowymi.

    kto jest obowiązany do ich ochrony i na jakiej podstawie?

    KG

  • 33. Data: 2004-09-30 20:56:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-09-30 18:58, Lesio5 rzecze:
    > Chlopcze, nie prowadz polemik wycinajac niewygodne dla ciebie fragmenty.

    Starcze!
    Nie wyciąłem nic niewygodnego i nigdzie nie pisałem, że to nie są dane
    osobowe. Zwracam Ci uwagę, że ustawie podlega ochrona danych osobowych
    w konkretnych przypadkach, a nie robienie z nich tabu.
    Dane na fakturach NIE podlegają pod tą ustawę.
    Idąc Twoim - błędnym - tokiem rozumowania to mógłbym wydębić niezłe
    odszkodowanie od każdej firmy, w której coś kupiłem na fakturę i moje
    dane znalazły się w ich systemie księgowym.
    Niedługo będę bał się podnieść papierek z ulicy bo co jeśli będzie na
    nim czyjś adres? ;(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 34. Data: 2004-10-01 07:51:43
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > a art.2 tej ustawy?

    A co takiego znajduje sie w art. 2, ze wylacza wg ciebie faktury ze zbioru
    danych osobowych?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 35. Data: 2004-10-01 07:54:26
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    wiadomości news:cjho71$2iai$1@news2.ipartners.pl...

    > Warszawa? No to ładujesz makulaturę 'na pakę', jedziesz do
    > Konstancina-Jeziornej, wsypujesz na wieeeeeeeeeelki stos i jeszcze parę
    > złotych Ty dostaniesz.

    Po czym ktos wywlecze pare fakturek i jest podstawa do sankcji z art. 51
    ustawy.

  • 36. Data: 2004-10-01 09:37:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-01 09:54, Lesio5 rzecze:
    > Po czym ktos wywlecze pare fakturek i jest podstawa do sankcji z art. 51
    > ustawy.

    Teraz już bredzisz. Zrobiłeś sobie bożka z danych osobowych i wydaje Ci
    się, że każde ich tknięcie to zbrodnia. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 37. Data: 2004-10-01 14:04:04
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > Dnia 2004-10-01 09:54, Lesio5 rzecze:
    51

    > Teraz już bredzisz. Zrobiłeś sobie bożka z danych osobowych i wydaje Ci
    > się, że każde ich tknięcie to zbrodnia. :(

    Że nie masz merytorycznie nic do powiedzenia zauwazylem juz dosc dawno.

  • 38. Data: 2004-10-01 14:09:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-01 16:04, Lesio5 rzecze:
    > Że nie masz merytorycznie nic do powiedzenia zauwazylem juz dosc dawno.

    Aleś mnie teraz rozczulił.
    Weź jakiś lek na rojenia, albo zmień okulistę bo ten Cię oszukuje.

    Jakieś dwa posty wcześniej napisałem Ci wyraźnie dlaczego Twoje
    przekonanie o świętości danych osobowych na fakturach jest błędne i jak
    widać nie potrafiłeś podać żadnych kontargumentów.
    Co mnie wcale nie dziwi bo ich po prostu nie ma.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 39. Data: 2004-10-01 14:20:38
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > Dnia 2004-10-01 16:04, Lesio5 rzecze:
    >
    > Aleś mnie teraz rozczulił.
    > Weź jakiś lek na rojenia, albo zmień okulistę bo ten Cię oszukuje.

    Jestes bezczelnym gówniarzem i nie zamierzam z toba prowadzic merytorycznej
    dyskusji. EOT.

  • 40. Data: 2004-10-01 14:26:09
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <a...@e...net> napisal(a):

    > Teraz już bredzisz. Zrobiłeś sobie bożka z danych osobowych i wydaje Ci
    > się, że każde ich tknięcie to zbrodnia. :(

    Ej, a pamiętasz, kto zrobił sobie parę lat temu bożka ze swoich danych
    osobowych przetwarzanych przez serwery usenet news? ;-)
    --
    Samotnik