    From: "gregoo" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co napisac w odwolaniu ?
    Date: Fri, 3 Jan 2003 12:50:20 +0100

    W zasadzie Koledzy już wszystko powiedzieli. Zdaje sobie sprawe ze wina lezy
    po mojej stronie. Rozpoczalem ten watek
    glownie z mysla ze podpowiecie mi co napisac w takim odwolaniu. .. Nie
    jestem dobrym pisarzem takich pism, wydaje mi sie ze samo opisanie sytuacji
    nie pomoze(trzeba ja truche ubarwic, sciemnic itp). Nie licze na to ze nie
    zaplace nic, ale polowa tej sumy bylaby juaz pewnym sukcesem.

    Czy w momencie wyslania odwolania listem poleconym strace mozliwosc
    zaplacenia kary z 30 % znizka (do 7 dni) ?
    Wielkie dzieki za pomoc
    gregoo
    PS
    Konkretne sugestie, przyklady pism ktore poskutkowaly, prosibym o przeslanie
    na mojego maila. Dziekuje