  • 1. Data: 2003-10-04 06:24:22
    Temat: co musi być na pełnomocnictwie?
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Witam,

    Jestem pełnomocnikiem na podstawie pełn. notarialnego, ale nie ma na nim
    mojego peselu, nr dowodu. Jest tylko imię, nazwisko i adres meldunku, czy to
    wystarcza?
    Wcześniej spotkałem się, że dawałem pesel i nr dowodu.

    Radek

  • 2. Data: 2003-10-04 22:24:14
    Temat: Re: co musi być na pełnomocnictwie?
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    "Radek" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wystarcza?
    > Wcześniej spotkałem się, że dawałem pesel i nr dowodu.
    w zasadzie wystarcza, chociaż ja jestem zwolennikiem peselu, a to w związku
    z faktem że jest możliwość istnienia dwóch osób o tym samym imieniu,
    nazwisku i miejscu zamieszkania, natomiast nie ma teoretycznie możliwości
    istnienia dwóch osób z tym samym peselem

    burenezo