  • 1. Data: 2003-10-04 07:23:08
    Temat: ubezpieczenie NW na uczelni wyzszej
    Od: "Martz" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie - czy w Polsce jakies przepisy reguluja kwestie zadania przez
    dziekanaty uczelni dokumentu stwierdzajacego ze student jest ubezpieczony od
    NW? moje uczelnia 'szantazuje', ze nie bedzie stemplowac legitymacji
    studentom, ktorzy nie wykupia ubezpieczenia w cenie 30 zlotych [ciekawe ile
    jest prowizji dla szkoly z tego? :]] z tego co sie orientuje, to nie ma
    zadnego przepisu, ktory mowi ze student ma miec ubezpieczenie. ale czy ktos
    moglby mi to potwierdzic jakimis innymi przepisami?

    ---
    Martz

  • 2. Data: 2003-10-04 07:24:03
    Temat: Re: ubezpieczenie NW na uczelni wyzszej
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Martz" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    ktos
    > moglby mi to potwierdzic jakimis innymi przepisami?

    Nie musisz się ubezpieczać.
    Uczelnia musi po prostu wyrobić normę studentów i w ten sposób ich zachęca.

  • 3. Data: 2003-10-04 07:51:38
    Od: "Martz" <a...@p...onet.pl>

    > Nie musisz się ubezpieczać.
    > Uczelnia musi po prostu wyrobić normę studentów i w ten sposób ich
    zachęca.

    norme? tzn. wobec ubezpieczalni pewnie? :)

    czyli spokojnie mozna pisac do rektora, ze w zwiazku obowiazujacym prawem
    nie moze on wyludzac od studentow pieniedzy pod pretekstem ubezpieczenia,
    grozac niepodstemplowaniem legitymacji?