  • 1. Data: 2003-10-04 06:21:26
    Temat: pełnomocnictwo
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Witam,

    Mam taką sprawę:
    posiadam pełnomocnictwo od mojego Ojca, który ma JDG, na działanie w jego
    imieniu oraz w imieniu firmy.
    Teraz sprawa jest taka: chcę wystawić fv, czy w miejscu "podpis wystawcy"
    muszę pisać "z upoważnienia" i mój podpis, czy mogę sobie darować "z up."?
    Czy muszę ozawiadamiać firmę, której wystawiam fv (tzn czy muszę im dołączyć
    kopię pełnomocnictwa)?

    Radek

  • 2. Data: 2003-10-04 11:53:24
    Temat: Re: pełnomocnictwo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Do złożenia podpisu nikt Cię nie upoważnił, tylko ogólnie do
    reprezentowania firmy. Jesteś pełnomocnikiem firmy i składasz tam podpis
    we własnym a nie cudzym imieniu, z tym że odnosi on skutek dla firmy.
    Przecież Twój ojciec nie podpisuje faktur nazwą firmy, tylko swoim
    nazwiskiem. Podpisujesz się własnym podpisem.