    From: "ramzes.net" <m...@t...co.w.ksywie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co mozna zrobic zlodziejowi ?
    Date: Thu, 23 May 2002 22:33:12 +0200

    Witam.
    W wakacje tamtego roku wlamano mi sie do samochodu. Skradziono nowe radio
    ( raty placilem jeszcze przez kilka miesiecy :( ) zniszczono zamek w
    drzwiach oraz same drzwi ( powyginana blacha ).
    Zglosilem to na policje.

    Dzisiaj po prawie roku dostalem pisemko ( www.ramzes.net/pismo ) z ktorego
    wynika, ze maja zlodzieja i ze siedzi w jakimstam zakladzie
    resocjalizacyjnym bo ma 17 lat. Posiedzi do 18stki.
    Pisza tez jakies brednie o tym ze nie bedzie on juz karany czy tez ze nie
    mozna go karac... nie wiem co wlasciwie pisza, bo pismo jest napisane takim
    jezykiem, ze wlasciwie nie wiem o co im chodzi.
    Nie wiem nawet po co mi to pismo przyslali.
    Na koncu jest pieczatka, ze moge sie odwolac. Szkoda tylko, ze nie wiem od
    czego wlasciwie mam sie odwolywac...
    Gosciu obrobil 165 ( nie pomylilem sie ) samochodow. Ja bylem na pozycji 128
    :) Z taka "wprawa" mogl przynajmniej tak nie niszczyc drzwi... ;)

    Bardzo prosze o pomoc Nie wiem co moge zrobic. To, ze gosciu siedzi to jakos
    mnie nie satysfakcjonuje. Chcialbym aby ktos ( on ? ) zwrocil mi koszt
    naprawy samochodu jak i samego radia. Nie wiem jednak jak to zrobic i o czym
    wogole mowi to pismo... :(

    Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki.
    Pozdrawiam
    Marcin