  • Data: 2002-05-24 21:39:03
    Temat: Re: co mozna zrobic zlodziejowi ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 May 2002, Leszek wrote:

    >+ Użytkownik "ramzes.net" <m...@t...co.w.ksywie> napisał [...]
    >+
    >+ > W kazdym razie nie wypowiem sie jakie mam zdanie na temat
    >+ > sprawiedliwosci w naszym kraju oraz na temat naszego sadownictwa...
    >+
    >+ Jakie propozycje? Kara śmierci za kradzież radia? Ucięcie prawej ręki?

    Nigdy w życiu.
    Od zawsze sądzę, że należy stosować rozwiązania sprawdzone, tak
    ze 4000 lat jest wskazane ;>
    "Oddać 7 razy" - tyle i tylko tyle.
    Opłacałoby się szukac złodziei, tak jak w hAmeryce opłaca się
    adwokatom walczyć o procent w "wyniku"...
    [...]
    >+ sie"krytyka -tak ale konstruktywna".

    -:)
    No to proszę... !

    Acha: wynalazki typu "zasiedzenie w złej wierze" jakoś
    tez mi się nie kwalifikują do cywilizacji :(
    (a co poniektórzy obywatele naszego kraju to się zdziwili,
    że za granicą samochód kradziony jest nadal kradziony :>
    choć w .pl to on już kradzony nie jest :])

    Pozdrowienia, Gotfryd