  • Data: 2002-05-23 20:46:26
    Temat: Odp: co mozna zrobic zlodziejowi ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ramzes.net <m...@t...co.w.ksywie> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acjjmp$kb3$...@n...tpi.pl...
    > mnie nie satysfakcjonuje. Chcialbym aby ktos ( on ? ) zwrocil mi koszt

    Ona nie jest nieletni ...

    > naprawy samochodu jak i samego radia. Nie wiem jednak jak to zrobic i o
    czym
    > wogole mowi to pismo... :(

    Możesz jedynie szybko pozwać jego rodziców na drodze cywilnej .
    Wydaje mi się ,że to postanowienie jest z Sądu rodzinnego , odwołanie możesz
    napisać również . i w nim domagać się , naprawienia szkody przez rodziców
    np. że nie zgadzasz się z tym postanowieniem opiekuńczo -wychowawczym bo
    chyba takie dostałeś . Wyprowadź mnie z błędu jeśli tak nie jest .
    Sandra