  • 1. Data: 2003-02-18 13:41:06
    Temat: co moze policja?
    Od: "myszka" <p...@p...fm>

    mam problem. jestem najemca mieszkania. w zeszlym roku mieszkal tu ze mna
    chlopak ktory jest zameldowany w innym miescie. ale w pracy podawal
    prawdopodobnie ten adres jako adres domowy.
    dzisiaj przyszlo do niego wezwanie na komisariat listem poleconym ktorego
    oczywiscie nie moge odebrac. nie mam tez z nim kontaktu zeby go poprosic o
    wyjasnienie sprawy. boje sie ze w razie gy sie nie zglosi policja przyjdzie
    go tu szukac. a jesli do wlascicielki dotra sluchy ze zagladala tu policja
    to juz tu nie mieszkam. czy oni maja prawo tutaj przyjsc? jakie moga byc
    konsekwencje? moze powinnam sama isc na policje i wyjasnic ze ten czlowiek
    juz tu nie mieszka. pomozcie bo jestem skolowana.

  • 2. Data: 2003-02-18 16:41:51
    Temat: Re: co moze policja?
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    myszka wrote:

> [...]
    > konsekwencje? moze powinnam sama isc na policje i wyjasnic ze ten czlowiek
    > juz tu nie mieszka. pomozcie bo jestem skolowana.

    Maja zapewne prawo przyjsc, oczywiscie w granicach prawa :)

    Zdroworozsadko masz racje. Lepiej nie czekac na Panow policjantow a
    dowiedziec sie o co chodzi, bo jesli beda chcieli wejsc i cos sprawdzic
    to pewnie za zgoda wlasciciela lokalu, a napisalas juz czym to grozi.
    A tak masz szanse wyjasnic sprawe nieobecnosci osoby ktorej szukaja Panu
    dzielnicowemu przed jego wizyta :)

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>