  • 1. Data: 2002-06-18 19:37:09
    Temat: co moge zrobic... ?
    Od: "Agrescik" <a...@f...onet.pl>

    Mowiac po krotce.. .pewna osoba rozpowiada o mnie niestworzone rzeczy.. co
    moge zrobic zeby ja udu... c.. .. Bo nie usmiecha mi sie ze ktos o mnie mowi
    gej... :) Jednym slowem jakie kroki powinienem powziac.. ?

    Agrest II Mocny.
    PS. Chodzi o matke mojej bylej dziewczyny... swieza sprawa..
    Swiadkow ze robi mi trzode.. znajde od reki... Czy warto?

  • 2. Data: 2002-06-19 09:29:35
    Temat: Re: co moge zrobic... ?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    mowi
    > gej... :) Jednym slowem jakie kroki powinienem powziac.. ?

    Slowo "gej" nie jest obelga :)

    > Agrest II Mocny.
    > PS. Chodzi o matke mojej bylej dziewczyny... swieza sprawa..

    Chyba nie taki "mocny" ;)
    Moze to byla dziewczyna rozpowiada, zes gej.
    Nie byla zadowolona? ;)

  • 3. Data: 2002-06-19 16:36:02
    Od: "Agrescik" <a...@f...onet.pl>

    Użytkownik Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aepigu$irr$...@d...ceti.com.pl...
    co
    > mowi
    >
    > Slowo "gej" nie jest obelga :)

    > Chyba nie taki "mocny" ;)
    > Moze to byla dziewczyna rozpowiada, zes gej.
    > Nie byla zadowolona? ;)

    To czy byla zadowolna czy nie to inna sprawa.. :)
    Pytanie nie tyczylo sie laski tylko jej psychopatycznej apodyktycznej
    matki.... ktrora po prostu spuscilem razem z dziewczyna do kanalu... nie
    dalo sie tak zyc... tylko teraz Ona robi trzode... rozpowiada te dziwne
    rzeczy.. .dzwoni po moich rodzicach.. nawet do mnie wydzwania i mnie to
    wkurza... Nie moze pogodzic sie ze nie dalem sie wciagnac w jej chore gierki
    slowno muzyczne...
    Ale nie wk.. by cie to jakby o tobie mowil gej?
    Moze jestes... ? Ja nie i to mnie wk..
    Proste?
    Agrest II Mocny. (wiem w czym... ) :)

  • 4. Data: 2002-06-19 17:49:52
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    gierki
    > slowno muzyczne...
    > Ale nie wk.. by cie to jakby o tobie mowil gej?

    Nie :) Mi to zwisa ;)

    Poczekaj az mamusia posunie sie do np. grozb karalnych.
    Tylko przy swiadkach.