  • 1. Data: 2009-01-12 16:43:30
    Temat: co mi się należy zakup na aukcji, towar wadliwy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    zakupiłem dwa układy pamięci na aukcji

    jeden z nich okazał się wadliwy, odesłałem i ponisłem koszt w kwocie 4,1zł
    sprzedawca zwrócił mi za jedną z pamięci

    teraz pytanie co mi przysługuje
    bo w tej chwili jest dla mnie obojętnym czy tę drugą pamięć będę miał

    czy sprzedawca powinien mi zwrócić koszty wysyłki towaru, który był
    niezgodny z umową, w którejś z poniższych opcji?

    w tej chwili mam dwie opcje do wyboru
    - mam kasę za układ pamięci
    - wysyłam ponownie kasę a przesyłkę do mnie mam darmową

  • 2. Data: 2009-01-12 20:28:30
    Temat: Re: co mi się należy zakup na aukcji, towar wadliwy
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    zlotowinfo napisał/a:
> [...]
    >
    > w tej chwili mam dwie opcje do wyboru
    > - mam kasę za układ pamięci
    > - wysyłam ponownie kasę a przesyłkę do mnie mam darmową

    No i ?

    Nie możesz sobie tego ustalić ze sprzedajacym?

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-01-12 21:23:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > No i ?
    >
    > Nie możesz sobie tego ustalić ze sprzedajacym?

    sprzedający tych 4,1zł nie ma zamiaru mi zwrócić
    dlatego pytałem czy prawnie mi się należy czy też nie
    pamiętając iż jest to sprzedaż wysyłkowa