  • 31. Data: 2008-12-01 21:28:40
    Temat: Re: co grozi za 0,6 promila w wydychanym powietrzu?
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam nadzieję, że nie masz prawa jazdy. Skoro nie znasz tak podstawowych
    przepisów PORD, to aż się boję pomysleć, jak wygląda u ciebie znajomość zasad
    ruchu drogowego.

  • 32. Data: 2008-12-01 21:36:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gh1ku8$b91$1@inews.gazeta.pl jb
    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Mam nadzieję, że nie masz prawa jazdy.
    A znasz to przysłowie czyją matką jest nadzieja?
    PJ oczywiście mam.
    Mam zresztą więcej niż prawko.

    > Skoro nie znasz tak podstawowych
    > przepisów PORD, to aż się boję pomysleć, jak wygląda u ciebie znajomość
    > zasad ruchu drogowego.
    Nie znam ich specjalnie i za bardzo się nimi nie interesuję, przyznawałem to
    nieraz.
    Jednak nowy grzbiet, co?

    Ale nie o to tu chodzi. Po prostu walisz artykuły niewiele lub pozornie
    związane z meritum.
    Kiepściocha.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2008-12-01 21:41:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gh1koh$alh$1@inews.gazeta.pl jb
    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Dodatkowo masz kłopoty z liczeniem w zakresie do 10?
    Ja tam widzę nowelizację z 2000.
    To zresztą niuans.
    Mogę się mylić, to dla mnie nie wstyd - jasno mówię, że nie jestem
    prawnikiem i w odróżnieniu od ciebie go nie udaję.
    A po co ty udajesz kogoś, kim nie jesteś?

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2008-12-01 22:07:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Nov 2008, Flo wrote:

    > Dokładnie
    >
    > Co prawda tutaj chyba nie było alkoholu ale zazwyczaj jazda na bani kończy
    > się podobnie
    > http://www.tvn24.pl/-1,1575286,0,1,zmeczenie-inbspal
    kohol-bilans-andrzejkowej-nocy,wiadomosc.html

    Zastanówże się chwilę.
    Właśnie wywiodłeś wniosek, że za jazdę w stanie "zasypiającym" powinna
    być taka kara, niezależnie czy po "spożyciu" czy bez.

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2008-12-01 23:27:13
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "makskey" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pytanie jak w temacie, zadzwoniła do mnie przed chwilą żona wujka z którym
    > pracuję, ze złapala go policja jak pojechał po dziecko żeby zabrać je do
    > domu z kościoła, miał 0,6 promila w wydychanym powietrzu, pytam bo ja też
    > pewnie będę ofiarą i będę go musiał wszędzie wozić, tylko nie wiem na jak
    > długo mam się przygotować. Smochodu mu nie zarekfirowali, został pod
    > kościołem, sam sie zastanawiam czy ma to jakieś mistyczne drugie dno.

    Tak ! Ma !

    Chlanie jest nalogiem...!!!

  • 36. Data: 2008-12-02 14:27:06
    Od: "Przemek M" <p...@a...com.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrngj737i.9v3.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl...

    > A jak zamordujesz kogos w wynajetym mieszkaniu, to mieszkanie skonfiskuja
    > i nie oddadza. I wlasciciela do wiezienia wsadza.

    Hmm zamordowac kogos w mieszkaniu, w samochodzie a zamorodowac kogos
    samochodem lub mieszkaniem czy pistoletem to pewna roznica jednak jest. Nie
    wiem czy mieszkanie moze byc narzedziem zbrodni ... choc pewnie wszystko
    jest mozliwe.

  • 37. Data: 2008-12-02 22:42:40
    Od: k...@g...com

    On 29 Lis, 23:44, makskey <m...@g...pl> wrote:
    > pytanie jak w temacie, zadzwoniła do mnie przed chwilą żona wujka z którym
    > pracuję, ze złapala go policja jak pojechał po dziecko żeby zabrać je do
    > domu z kościoła, miał 0,6 promila w wydychanym powietrzu,

    czesc,
    Z tego co wiem, stężenie alkoholu w wydychanym powietrzu określa się w
    mg/l.
    Co do ewentualnej kary to zajrzyj tu: http://www.barnat.pl/archives/25
    Pozdr.
    Alex

  • 38. Data: 2008-12-03 20:05:49
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    kohol-bilans-andrzejkowej-nocy,wiadomosc.html

    > Zastanówże się chwilę.
    > Właśnie wywiodłeś wniosek, że za jazdę w stanie "zasypiającym" powinna
    > być taka kara, niezależnie czy po "spożyciu" czy bez.

    Sorry ale nie wiem o czym piszesz.

    Zobrazowałem na konkretnym przypadku jak wygląda wypadek drogowy.
    Na chwilę pisania postu nie było wiadomo czy kierowca zasnął czy była
    inna przyczyna (co też napisałem używając słowa "chyba")
    Podałem, że jazda na bani kończy się *podobnie*

    Czy jakiś wniosek wyciągnąłem albo coś wskazałem w związku z TYM
    konkretnym zdarzeniem?

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855