  • 1. Data: 2008-11-29 22:44:38
    Temat: co grozi za 0,6 promila w wydychanym powietrzu?
    Od: makskey <m...@g...pl>

    pytanie jak w temacie, zadzwoniła do mnie przed chwilą żona wujka z którym
    pracuję, ze złapala go policja jak pojechał po dziecko żeby zabrać je do
    domu z kościoła, miał 0,6 promila w wydychanym powietrzu, pytam bo ja też
    pewnie będę ofiarą i będę go musiał wszędzie wozić, tylko nie wiem na jak
    długo mam się przygotować. Smochodu mu nie zarekfirowali, został pod
    kościołem, sam sie zastanawiam czy ma to jakieś mistyczne drugie dno.

  • 2. Data: 2008-11-29 22:54:59
    Temat: Re: co grozi za 0,6 promila w wydychanym powietrzu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "makskey" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Coś nie tak z jednostkami, a to akurat istotne. 0,6 promila, to może być
    alkoholu we krwi. Przestępstwo, ale stosunkowo niewiele tego alkoholu, więc
    pewnie rok bez prawa jazdy. Ale jak w wydychanym powietrzu, to mg/l. Tu z
    kolei 0,6 nie jest przestępstwem, tylko wykroczeniem, bowiem stanowi w
    przybliżeniu 0,3 promila.

  • 3. Data: 2008-11-29 23:05:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 23:44:38 +0100, makskey napisał(a):

    > pytanie jak w temacie, zadzwoniła do mnie przed chwilą żona wujka z którym
    > pracuję, ze złapala go policja jak pojechał po dziecko żeby zabrać je do
    > domu z kościoła, miał 0,6 promila w wydychanym powietrzu

    0,6 promila czy mg/l? Bo to jest roznica...

    > pewnie będę ofiarą i będę go musiał wszędzie wozić, tylko nie wiem na jak
    > długo mam się przygotować. Smochodu mu nie zarekfirowali, został pod
    > kościołem, sam sie zastanawiam czy ma to jakieś mistyczne drugie dno.

    Conajmniej dwa lata.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2008-11-29 23:11:17
    Od: makskey <m...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 00:05:46 +0100, scream napisał(a):

    > 0,6 promila czy mg/l? Bo to jest roznica...

    > Conajmniej dwa lata.

    0,6 promila lub 0,3 mg/l to wiem, do szkoły chodziłem

  • 5. Data: 2008-11-29 23:16:38
    Od: s...@m...com

> [...]
    > pewnie będę ofiarą i będę go musiał wszędzie wozić, tylko nie wiem na jak
    > długo mam się przygotować. Smochodu mu nie zarekfirowali
    a powinni zarekwirować i odholować na parking policyjny.
    chyba nie pozwolili mu odjechać?

  • 6. Data: 2008-11-29 23:23:20
    Od: makskey <m...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 00:16:38 +0100, s...@m...com napisał(a):

    > a powinni zarekwirować i odholować na parking policyjny.
    > chyba nie pozwolili mu odjechać?

    został na parkingu pod kościolem, to 1 km od jego domu, na parkingu chyba
    może stać.

  • 7. Data: 2008-11-29 23:29:10
    Od: makskey <m...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 23:54:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > pewnie rok bez prawa jazdy. Ale jak w wydychanym powietrzu, to mg/l. Tu z
    > kolei 0,6 nie jest przestępstwem, tylko wykroczeniem, bowiem stanowi w

    tak prawdę mówiąc jutro dowiem się jak to naprawdę jest, na razie tyle wiem
    ile powiedziała zdenerwowana żona, boi sie że skierują go ponownie na
    egzamin

  • 8. Data: 2008-11-30 06:13:36
    Od: futszaK <f...@g...com>

    s...@m...com wrote:

    > a powinni zarekwirować i odholować na parking policyjny.

    a mówią że policjanci nie myślą, czytając takie posty dochodzę do
    wniosku że niektórzy na tej liście jeszcze bardziej

  • 9. Data: 2008-11-30 07:28:14
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > Tu z kolei 0,6 nie jest przestępstwem, tylko wykroczeniem, bowiem stanowi

    Poplątałeś. Przestępstwo jest pow. 0,25mg/l. A 0,6 mg/l to ok.1,2 promila.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2008-11-30 08:45:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Dnia Sat, 29 Nov 2008 23:44:38 +0100, makskey napisał(a):
    > Conajmniej dwa lata.

    Powinni zabierać dożywotnio.