  • 1. Data: 2008-11-29 13:37:11
    Temat: fotoradar w obu kierunkach
    Od: pavka <p...@j...pl>

    Witam czy to możliwe, że 1 radar działa w obu kierunkach?

    znalazłem cyt.

    "Pamiętać należy również o tym, że fotoradar może pracować w dwóch
    kierunkach i może dokumentować przekroczenia prędkości w obie strony"

  • 2. Data: 2008-11-29 13:42:47
    Temat: Re: fotoradar w obu kierunkach
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pavka" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > "Pamiętać należy również o tym, że fotoradar może pracować w dwóch
    > kierunkach i może dokumentować przekroczenia prędkości w obie strony"

    a co to ma wspolnego z prawem?

    szczegolnie ze zapewne nie chodzilo o to ze nie tyle dziala w obu kierunkach
    na raz, tylko ze moze dzialac zarowno na samochody zblizajace sie jak i
    oddalajace

  • 3. Data: 2008-11-29 13:50:51
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "szerszen" <s...@t...pl>

    > szczegolnie ze zapewne nie chodzilo o to ze nie tyle dziala w obu
    > kierunkach na raz, tylko ze moze dzialac zarowno na samochody
    > zblizajace sie jak i oddalajace

    A to nie jest oczywista oczywistość?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 4. Data: 2008-11-29 14:10:28
    Od: eMeS <e...@N...pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 14:42:47 +0100, szerszen napisał(a):

    > tylko ze moze dzialac zarowno na samochody zblizajace sie jak i
    > oddalajace

    A tu nie chodzi o te fotoradary obrotowe, raz zwrócone w jedną, a raz w
    drugą stronę?

  • 5. Data: 2008-11-29 16:43:55
    Od: pavka <p...@j...pl>

    to kilka takich fotoradarów.

    http://www.roadlook.pl/img/art/fotoradar%203_4703781
    69944a.jpg

    Jezdnie są oddzielone pasami zieleni i/lub płotem.

    Chciałem się upewnić, czy to zdanie jest prawdziwe :)

  • 6. Data: 2008-11-29 18:15:21
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 05:37:11 -0800 (PST), pavka napisał(a):

> [...]
    >
    > "Pamiętać należy również o tym, że fotoradar może pracować w dwóch
    > kierunkach i może dokumentować przekroczenia prędkości w obie strony"

    Zwykły obrotowy radar. Raz w jedną, raz w drugą stronę.

    Henry