  • 1. Data: 2005-01-24 21:03:23
    Temat: co grozi za ....
    Od: "kalif" <...@...k.pl>

    pilem piwko na podorku. bylo juz ciemno kolo 18. spokoj cisza. mam 17 lat
    byl ze mna 18-letni qmpel. nagle wbila sie policja (sucks!) jego pouczyli,
    mnie zabrali na komende (bylem trzezwy, wydzwonilem tatke bo bylo to pod
    moim blokiem; nawet nie chieli czekac powedzieli ze zadzwonia z komendy to
    dojdzie, ale powedzialem ze nigdzie nie ide... ojciec przyszedl i ze nie
    mieli wolnego radiowozu, poszlismy na komende piechta) tam mnie przebadali
    (0.18 promila) i puscili. Po 3 dnia przyszlo wezwanie. poszedlem tam
    spowrotem na zeznania... pytali o wszytko, o bezsensowne szczegoly (omg
    ....). potem jeszcze wezwali tego pelnoletniego kumpla, tez pytali o
    wszystko. ma to isc do sadu. co bedzie ??

    Nie chce zebyscie uznali to za panike, ale chce dac przyklad jak potrafia
    truc dupe ... zamiast lapac bandziorow czepiaja sie spokojnego
    najnormalniejszego czlowieka o piwko i ciagaja po komendach i /odpukac/ po
    sadach....paranoja :/

  • 2. Data: 2005-01-24 21:05:17
    Temat: Re: co grozi za ....
    Od: JOHNSON <j...@n...pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2005 22:03:23 +0100, kalif napisał(a):

> [...]
    > truc dupe ... zamiast lapac bandziorow czepiaja sie spokojnego
    > najnormalniejszego czlowieka o piwko i ciagaja po komendach i /odpukac/ po

    Było nie pić. Podkabluj tego co ci piwo sprzedał to pewnie ci dadzą spokój.

  • 3. Data: 2005-01-24 21:09:24
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kalif napisał(a):
    > pilem piwko na podorku. bylo juz ciemno kolo 18. spokoj cisza. mam 17 lat

    skończone?

    KG

  • 4. Data: 2005-01-24 21:11:17
    Od: "kalif" <...@...k.pl>

    Użytkownik "JOHNSON" napisał w wiadomości

    Podkabluj tego co ci piwo sprzedał to pewnie ci dadzą spokój.

    piwo kupil mi pan ktory akorat wchodzil do sklepu

    Użytkownik "kam" napisał w wiadomości

    > skończone?

    odstawilem je jak sie zblizali. podane w zeznaniach jest, ze wypite, ale nie
    cale

  • 5. Data: 2005-01-24 21:27:18
    Od: "Arek \"arkadoo\"" <a...@r...com>

    > piwo kupil mi pan ktory akorat wchodzil do sklepu

    > odstawilem je jak sie zblizali. podane w zeznaniach jest, ze wypite, ale
    nie
    > cale

    ROTFL, chodzi o Twój wiek czy 17 skończone

  • 6. Data: 2005-01-24 21:31:29
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "kalif" <...@...k.pl> napisał w wiadomości

    > odstawilem je jak sie zblizali. podane w zeznaniach jest, ze wypite, ale
    > nie
    > cale

    Kam sie pytał czy 17 lat masz skończone. ROTFL:-)

    HaNkA

  • 7. Data: 2005-01-24 22:17:02
    Od: "kalif" <...@...k.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:ct3p7c$1ji$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "kalif" <...@...k.pl> napisał w wiadomości

    > Kam sie pytał czy 17 lat masz skończone. ROTFL:-)
    >
    > HaNkA

    tak tak mam skonczone 17 lat

  • 8. Data: 2005-01-24 22:19:37
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    > odstawilem je jak sie zblizali. podane w zeznaniach jest, ze wypite, ale
    nie
    > cale

    i ROTFL moje także - masz blond włoski (nie język włoski)???

  • 9. Data: 2005-01-24 22:27:13
    Od: "kalif" <...@...k.pl>

    lol ;]

  • 10. Data: 2005-01-24 23:29:49
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    kalif napisał(a):
    > pilem...

    Mialem to samo, ze 3 lata temu (mialem 16 lat, a moze to bylo jak mialem
    17? mniejsza o to, bylem niepelnoletni)
    Na festynie miejskim bylo nudno... poszlismy po piwko do pobliskiego
    sklepu... 3 perły, pijemy w dosc nieuczeszczanym miejscu i jedzie sobie
    polonez... pewnie zapyta o droge pomyslalem, ale piwka szybko za siebie
    (tak dla pewnosci) Wychodzi 3 facetow szybko podbiegaja, wyciagaja z
    kieszeni odznaki i juz :P Wsiadamy do poldka... pada pytanie "Gdzie
    kupiliscie piwko, mowic ale wam wpier***my".... Pani ze sklepu mowi ze
    nie wiedziala ze mamy 16 blebleble...
    Juz na komisarjacie test alkomatem, moj wynik 0 (koledzy troche mieli,
    ale tez malo) Dmuchniesz jeszcze raz za 15 minut, pewnie jeszcze alkohol
    nie jest w obiegu ;) Pozniej 2 dmuchanie znowu 0. Policjant wkurwiony ze
    nie odniosl sukcesu kaze dmuchac 3 raz.... 0.00
    Ojciec musial mnie odebrac i na odchodne uslyszal ze jestem
    zdemoralizowana mlodzeza...
    Kilka dni pozniej...
    Na komisariacie dobry pan policjant spisal zeznania ja mialem 0 wiec mi
    mogli natrabic, koledzy zas zjedli odpowiednio pawelka, i jakies
    cukierki z alkoholem a piwko mielismy otwarte i sobie z nim siedzielismy
    (to nie jest zakazane) a zloty napoj kupil nam jakis nieznajomy... i tak
    to sie skonczylo.

    Powiem tylko, ze policjant ktory mnie przesluchiwal sam dziwil sie nowym
    przepisom (to byl okres, w ktorym przepisy zaczely obowiazywac) Mowil,
    ze sam wypilby piwko przed sklepem.... no ale nie moze, powiedzia ze nas
    dobrze rozumie.

    Grozili nam 5000 zł, ale wszystko dobrze sie skonczylo.