  • 1. Data: 2007-01-03 09:00:49
    Temat: co grozi temu pedofilowi ?
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    Zgwałcił i zabił 12letnią dziewczynke ? jak sądzicie czy dostanie dożywocie

  • 2. Data: 2007-01-03 09:18:20
    Temat: Re: co grozi temu pedofilowi ?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Zgwałcił i zabił 12letnią dziewczynke ? jak sądzicie czy dostanie
    dożywocie

    Kolejny co osądził na podstawie donosów z mediów ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 3. Data: 2007-01-03 10:37:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Krzysztof Magosa 'hexio' napisał(a):
    > Zgwałcił i zabił 12letnią dziewczynke ? jak sądzicie czy dostanie dożywocie

    mnie bardziej zastanawia co bys pisal gdyby szpuszczony z wodzy te bydlo
    co go chcialo zlinczowac, doszlo by do tego, ze skutkiem smiertelnym a
    za kilk amiesiecy sad 'po smiertnie' by go uniewinnil skazujac inna osobe.

    P.