  • 11. Data: 2005-05-30 13:02:50
    Temat: Re: chłosta co wy na to?
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-30 11:27 Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "Zugo" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a zastanopwiles sie co bedzie jak "dzielni" policjanci "pochalstaja"
    > niewinna osobe? np Ciebie?

    Ale tu chyba chodzi o wyrok chłosty, zamiast odsiadki. Na pewno jest to
    tańsze rozwiązanie, a sądzę, że równie nieprzyjemne...
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 12. Data: 2005-05-30 14:42:31
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > własnej skórze. co wy o tym myślicie?
    >
    > PS: przepraszam za odbieganie od tematu grupy ale nie wiem gdzie indziej

    zanim się zaczniesz zajmować takimi tematami doucz się podstaw ortografii.

  • 13. Data: 2005-05-30 17:44:51
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale tu chyba chodzi o wyrok chłosty, zamiast odsiadki. Na pewno jest to
    > tańsze rozwiązanie, a sądzę, że równie nieprzyjemne...

    Odsiadka też bywa zasądzana niesłusznie. I co będa lać po tyłku, a potem, w
    ramach rewizji całować po nim ?

    Monika

  • 14. Data: 2005-05-30 19:09:19
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A teraz w razie niesłusznej odsiadki, dostaje się zakaz wchodzenia do
    > budynków? :P

    Zakaz (ograniczenie praw) jako zadośćuczynienie ? Zaskakujący tok
    rozumowania...

    To już raczej zgoda na niewchodzenie... ;)

    pozdr

    Monika

  • 15. Data: 2005-05-30 19:15:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "idiom" <i...@w...pl> naskrobał/a w

    > Odsiadka też bywa zasądzana niesłusznie. I co będa lać po tyłku, a
    > potem, w ramach rewizji całować po nim ?

    A teraz w razie niesłusznej odsiadki, dostaje się zakaz wchodzenia do
    budynków? :P

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Outlook is a massive flaming horrid blatant security violation, which also happens to
    be a mail reader.