eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochcą zmniejszyć mi pensję a później zwolnić-jakie mam możliwości? › chcą zmniejszyć mi pensję a później zwolnić-jakie mam możliwości?
    From: Ula <u...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: chcą zmniejszyć mi pensję a później zwolnić-jakie mam możliwości?
    Date: Tue, 11 Mar 2003 14:31:40 +0100

    witam wszystkich i proszę o pomoc
    wracam 13/03/03 do pracy po urlopie macierzyńskim. miałam wczoraj
    rozmowę na której zostałam poinformowana że obcinają mi pensję o 25% i
    przenoszą w inne miejsce mówiąc wprost że mogę się niezgodzić co oznacza
    rozwiązanie umowy o pracę (chyba o to chodzi tak naprawdę bo wiem że nie
    ma dla mnie miejsca). w maju 2002 dyrektor zaproponował mi awans i
    podwyżkę ale umowy nie dostałam bo jak poinformował mnie prezes to
    kobietom w ciąży nie daje się podwyżek ale jeżeli wrócę po 3 miesiącach
    macierzyńskiego to awans na mnie czeka i na czas do porodu dostałam p.o.
    kierownika. po trzech miesiącach był już nowy dyrektor który powiedział
    żebym została z dzieckiem w domu do końca przysługującego urlopu
    macierzyńskiego a jak wrócę w marcu to porozmawiamy. ja wiem że świat
    się zmienia ale mam pytania zakładając że się nie zgodzę
    - czy jak zajdę w drugą ciążę to będę dostawała z zusu pieniądze przez
    cały okres ciąży + zasiłek macierzyński i w jakiej wysokości?
    - czy może coś jeszcze innego?
    czy się zgodzić i liczyć żę będzie dobrze? (parę osób w tak zwanym
    międzyczasie tak zrobiło i tylko mniej dostawali na okresie wypowiedzenia)

    pracowałam tam 8 lat i źle mi że tak się to kończy, ani razu nie byłam
    na zwolnieniu lekarskim, przeszłam testy na kierownika i zostałam
    oceniona najlepiej zaproponowano mi kierownika w innym mieście ale
    akurat podejrzewałam żę jestem w ciązy i po potwierdzeniu 2 tygodnia
    ciązy poinformowałam prezesa o tym
    jeżeli możecie to napiszcie co lepiej

    ula