eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochcą zmniejszyć mi pensję a później zwolnić-jakie mam możliwości? › Odp: Odp: chcą zmniejszyć mi pensję a później zwolnić-jakie mam możliwości?
  • Data: 2003-03-11 21:19:11
    Temat: Odp: Odp: chcą zmniejszyć mi pensję a później zwolnić-jakie mam możliwości?
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ula <u...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:k...@d...pl...
    > poczytałam i nic nie rozumiem( może problemy z oczami:), tam mowa jest
    > tylko o kobietach w ciąży i na urlopie macierzyńskim a ja już jestem po

    zgadza się ale nie do końca...wróciłas z macierzyńskiego a tym samym nie
    wolno obnizyc tobie wynagrodzenia natomiast art. dalsze jak wczesniej
    napisałam mówią o twoich uprawnieniach po macierzynskim np. art.186 §3 ,
    187 , 188 itd. oraz Dz.U .96.60.277 odpowie na twoje pytania dokładnie
    ale zaczyna się własnie od macierzynskiego z ,którego np. możesz po
    okreslonym czasie zrezygnować i wrócić do pracy i w tym również wypadku nie
    można po powrocie obniżać wynagrodzenia wg. własnego widzimisie tak jak i po
    powrocie z urlopu macierzynskiego czy też wychowawczego ...

    Sandra