  • 11. Data: 2011-02-24 04:47:53
    Temat: Re: cesja prepaida play problemy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    J.F. pisze:

    > Powiedzmy sobie ze notarialne poswiadczenie jest domyslna forma
    > prawna,

    Akurat.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 12. Data: 2011-02-24 09:11:34
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Samochod sie da bez obecnosci poprzedniego wlasciciela :) a karty sim
    > nie :)

    Jak Ci samochód ukradną to zgłaszasz to na policji. Numer trochę inaczej się
    kupuje. Mogliby wprowadzić opcję
    potwierdzenia takiej dyspozycji na odległość tylko ile już było zawierania
    fikcyjnych umów abo ? Nie chciałbym obudzić się
    bez mojego numeru ;-)

  • 13. Data: 2011-02-24 09:14:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 24 Feb 2011 10:11:34 +0100, "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >Jak Ci samochód ukradną to zgłaszasz to na policji. Numer trochę inaczej się
    >kupuje.
    I nie mozna zglosic ze ukradli? :)

    >Nie chciałbym obudzić się
    >bez mojego numeru ;-)
    Bardziej niż bez samochodu?
    ("sprawdzić czy nie ksiądz")

    WAM

  • 14. Data: 2011-02-24 09:38:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.02.2011 10:11), tl wrote:

> [...]
    > potwierdzenia takiej dyspozycji na odległość tylko ile już było
    > zawierania fikcyjnych umów abo ? Nie chciałbym obudzić się

    I do tego trzeba obecności obu stron w jednym punkcie czasoprzestrzeni?
    Nie wystarczyłoby żeby jedna strona i druga osobno, w salonie operatora
    się wylegitymowała i podpisała co trzeba?

    p. m.

  • 15. Data: 2011-02-24 21:47:03
    Od: Łukasz F. Tomczyk <l...@g...pl>

    Dnia 22-02-2011 o 13:43:35 bartek <b...@g...pl>
    napisał(a):

    > Sprzedałem kartę prepaidową firmie z drugiej części Polski. Karta jak
    > zaznaczam bez zobowiązań - prepaid. Sieć P4 czyli play. Robią problem z
    > cesją - rzekomo należy być jednocześnie (!) w tym samym salonie by jej
    > dokonać. Tyle że ja mieszkam w Warszawie a kupujący w Szczecinie. Czy
    > operator ma prawo odmówić cesji??? Co na to mówi prawo?

    A nie dałoby rady w ten sposób, że ty podpisujesz pismo o zrzeknięciu się
    numeru w salonie Playa u siebie, pracownik punktu potwierdza je podpisem i
    pieczątką, a potem wysyłasz pisemko nowemu właścicielowi, i on udaje się z
    nim u siebie do Playa? Wiem, że np. w Erze da radę zrobić w ten sposób
    cesję...

    pozdr
    Ł.