  • 31. Data: 2006-10-25 18:59:58
    Temat: Re: cd Kradziez numeru gg
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    witek napisał(a):

    > Wielu ludzi nie korzysta z komórek, a bynajmniej nie ma tam zapisanych
    > takich numerów.
    > W telefonach stacjonarnych jeśli jest pamięc na telefony to zwykle są tam
    > telefony do rodziny, pracy znajomych, ale na pewno nie do służb alarmowych.

    Tak, to prawda - jeśli chodzi o telefony stacjonarne.
    Miałam na myśli telefony komórkowe. Hydraulik i elektryk też ma komórkę.

    --
    Kaja

  • 32. Data: 2006-11-07 22:19:17
    Od: m...@g...com

    Maciej Bebenek wrote:

    > To dlaczego większość ludzi burzy się na adres e-mail typu
    > v...@d...pl ?? Tam też wybierasz z ksiązki/listy.

    No ja akurat każdy mail wpisuję z palca. Zdecydowana większość moich
    znajomych też nie używa książek adresowych.

    Zresztą, jest różnica, jeżeli masz program który w zasadzie składa się z
    samej listy/książki adresowej(gg) a dopiero następnym etapem jest otwarcie
    okna rozmowy, a program którego zasadniczym elementem jest lista maili w
    INBOXie zaś do książki adresowej trzeba się dokopać (zdecydowana większość
    klientów poczty).

    p. m.