  • 1. Data: 2006-10-22 23:08:23
    Temat: Jakie stowarzyszenie?
    Od: skaniusz <g...@w...pl>

    Witam,
    Chcialbym wraz ze znajomymi zalozyc stowarzyszenie. Podrozujemy duzo na
    rowerach, co roku wyprawy sa coraz dalsze, pojawili sie sponsorzy; mysle
    ze sformalizowanie naszej dzialanosci pomoglo by nam wlasnie np. przy
    pozyskiwaniu sponsorow.
    Na poczatek bedzie nas trojka :)
    W mysl ustawy o stowarzyszeniach ze wzgledu na ilosc czlonkow
    podpadalibysmy pod "stowarzyszeni zwykle", ktore niestety nie moze
    przyjmowac darowizn, dotacji, itp.
    Stowarzyszenia rejstrowego nie mozemy założyć bo jest nas za malo
    (chociaz bedzie wiecej, ale myślę, że max 5 osób).
    Czy macie jakis pomysł, jak to obejść?

  • 2. Data: 2006-10-23 10:20:15
    Temat: Re: Jakie stowarzyszenie?
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Czy macie jakis pomysł, jak to obejść?

    Nie udzielamy porad jak obejść prawo :-)

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-10-23 15:33:50
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Nie udzielamy porad jak obejść prawo :-)

    To was tam więcej siedzi?

  • 4. Data: 2006-10-23 19:36:23
    Od: skaniusz <g...@w...pl>

    > Nie udzielamy porad jak obejść prawo :-)

    nie chodzi koniecznie o prawo, moze wystarczy obejsc konkretny paragraf...