  • 1. Data: 2006-10-23 07:17:26
    Temat: Software - co robić ??
    Od: "Mariusz Hajduk" <l...@o...pl>

    Witam ,

    Pewien czas temu miałem wspólnika. Jak to w życiu bywa , spółka się rozpadła.
    Podczas normalnego funkcjonowania spółki , napisałem soft , który był
    sprzedawany z pewnym urządzeniem ( bez tego urządzenie nie działa).

    Obecnie mój ex-wspólnik nadal kontynuuje sprzedaż owego urządzenia wraz z
    napisanym przeze mnie softem.

    Pytanie: czy są jakieś podstawy prawne , aby żądać od niego części profitu
    wynikającego z tego faktu bądź zabronić tego procederu pod rygorem konsekwencji
    prawnych?

    Z góry dzięki za wskazówki.

    Pozdr.,

  • 2. Data: 2006-10-23 19:04:02
    Temat: Re: Software - co robić ??
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mariusz Hajduk wrote:
> [...]
    > sprzedawany z pewnym urządzeniem ( bez tego urządzenie nie działa).
    >
    > Obecnie mój ex-wspólnik nadal kontynuuje sprzedaż owego urządzenia wraz z

    Podstawowe pytanie: czy przekazałeś spółce albo wspólnikowi majątkowe
    prawa autorskie do programu?

    -------------------+

  • 3. Data: 2006-10-24 22:01:50
    Od: "Mariusz Hajduk" <l...@o...pl>

    > Podstawowe pytanie: czy przekazałeś spółce albo wspólnikowi majątkowe
    > prawa autorskie do programu?

    Nie , nie zostało to przekazane ani w formie pisemnej ani ustnej.

    Pozdr. ,

    MH