  • 1. Data: 2009-01-26 11:38:24
    Temat: cały dochód na działalność a koszty stowarzyszenia
    Od: A <...@...pl>

    Witam,
    W statucie stowarzyszenia jest zapis:
    Cały dochód Stowarzyszenia przeznaczany jest na działalność pożytku
    publicznego.
    czy ten zapis nie ogranicza wydatków na koszty? takie jak prąd czynsz za
    lokal itp.

    Co konkretnie można uznać jako koszty? np. czy jak jest organizowane
    walne zebranie to herbata i cukier oraz jakieś ciastka mogą być kosztami
    lub jakoś mogą być rozliczone i zakupione przez stowarzyszenie?

    Stowarzyszenie ma status organizacji pożytku publicznego.

    A.

  • 2. Data: 2009-01-26 11:47:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "A" <...@...pl> napisał w wiadomości news:glk7be$ivu$1@news.wp.pl...
> [...]
    > publicznego.
    > czy ten zapis nie ogranicza wydatków na koszty? takie jak prąd czynsz za

    Przeciez nie pisze, ze caly PRZYCHÓD ale cały DOCHÓD - czyli przychód po
    odliczeniu8 wlasnie czynszu, pradu itp.
    Gdzie widzisz problem?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-01-26 13:01:18
    Temat: Re: ca?y dochód na dzia?alno?ae a koszty stowarzyszenia
    Od: A <...@...pl>

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "A" <...@...pl> napisa? w wiadomo?ci news:glk7be$ivu$1@news.wp.pl...
    >
    > Przeciez nie pisze, ze caly PRZYCHÓD ale ca?y DOCHÓD - czyli przychód po
    > odliczeniu8 wlasnie czynszu, pradu itp.
    > Gdzie widzisz problem?

    Też tak coś mi się wydawało. Tylko nazwa przychód wyleciała mi z głowy.
    Pozostaje też druga sprawa, czyli co może być kosztem?

    A.

  • 4. Data: 2009-01-26 13:14:43
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    A pisze:

    > Też tak coś mi się wydawało. Tylko nazwa przychód wyleciała mi z głowy.
    > Pozostaje też druga sprawa, czyli co może być kosztem?
    >
    > A.
    Kosztem są bieżące wydatki związane z funkcjonowanie stowarzyszenia.
    Czyli to co jest niezbędne - papier, światło, woda, czynsz,sprzątanie,
    konserwacja lokalu i sprzętu itp.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2009-01-26 14:05:11

    mecenas wrote:

    > Kosztem są bieżące wydatki związane z funkcjonowanie stowarzyszenia.
    > Czyli to co jest niezbędne - papier, światło, woda, czynsz,sprzątanie,
    > konserwacja lokalu i sprzętu itp.

    a takie kawa i herbata jako koszty reprezentacyjne stowarzyszenia?

    A.