  • 1. Data: 2005-11-09 18:23:50
    Temat: Umowa zlecenie a Urząd Pracy
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    Witam

    Jestem zarejstrowana w Urzędzie Pracy jako bezrobotna bez prawa do zasiłku,
    mam tylko ubezpieczenie zdrowotne z PUP

    Teraz mam możliwość podpisania umowy zlecenia na prowadzenie zajęć w
    przedszkolu, dość stałą bo do czerwca 2006 r, jednakze nie bedzie to jakaś
    wielka kwota - miesiecznie około 120-200 zł na rękę

    I moje pytanie czy bedąc zarejestrowana w Urzędzie Pracy mogę sobie do jakiejś
    kwoty dorobic?? Bo jesli mialoby byc odprowadzane od tej umowy zlecenia
    ubezpieczenie zdrowotne to na rękę za duzo nie zarobię itd Wynagrodzenie
    prowizyjne

    A moze umowa o dzieło bylaby w tym wypadlku lepsza ??

    Proszę o rady, sugestie itd

    Pozdrawiam

    Aska

  • 2. Data: 2005-11-09 21:20:35
    Temat: Re: Umowa zlecenie a Urząd Pracy
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    9 Nov 2005 19:23:50 +0100, *Aska*
    <news:1717.000001de.43723eb6@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]

    > prowizyjne

    > A moze umowa o dzieło bylaby w tym wypadlku lepsza ??

    Wszystko jedno jaka umowa. Musisz się na ten czas wyrejestrować.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2005-11-09 21:29:54
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    > Wszystko jedno jaka umowa. Musisz się na ten czas wyrejestrować.
    > Kaja

    Ok , czyli tak jak myślałam

    A ktoś wie może ile od tej kwoty aktualnie wynosiłoby ubezpieczenie
    zdrowotne ???

    Suma 175 bądź 210 zł i od tego ubezpieczenie zdrowotne - ile??

    Pozdrawiam

    Aska