  • 1. Data: 2004-02-23 10:21:42
    Temat: brak zawiadomienia o rozprawie
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Moja znajoma wniosła do Sądu Pracy pozew i odbyło się już kilka rozpraw.
    Ostatnia rozprawa w listopadzie nie odbyła się, a ona nie dostała
    informacji, że się nie odbędzie (z powodu tłumacza). O tym dowiedziała się
    na miejscu w sekretariacie, bo na wokandzie nie było jej sprawy. Do chwili
    obecnej nie otrzymała żadnej informacji odnośnie kolejnego terminu.
    Czy to normalna procedura w naszych sądach? Czy ma cierpliwie czekać na
    informację o nowym terminie czy ma się sama pofatygować do sądu? Co ma
    robić?

    Dzięki za podpowiedzi.
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-03-03 20:05:56
    Temat: Re: brak zawiadomienia o rozprawie
    Od: "A.F." <1...@i...pl>

    "wojtaszek"
> [...]
    > Czy to normalna procedura w naszych sądach? Czy ma cierpliwie czekać na
    > informację o nowym terminie czy ma się sama pofatygować do sądu? Co ma

    Moj znajomy ktory ktory sadzi sie w Sadzie Pracy otrzymal tylko wezwanie na
    pierwsza rozprawe. Na nastepne juz ich nie otrzymywal.

  • 3. Data: 2004-03-03 22:25:48
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "A.F." <1...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "wojtaszek"
    >

    > Moj znajomy ktory ktory sadzi sie w Sadzie Pracy otrzymal tylko wezwanie
    na
    > pierwsza rozprawe. Na nastepne juz ich nie otrzymywal.

    a stawił się na tę pierwszą?

    RF