  • 1. Data: 2004-02-23 09:32:30
    Temat: porada
    Od: "tpi" <a...@c...pl>

    dostalem wezwanie od firmy ubezpieczeniowej o zaplacenie odszkodowania w
    wys. ok.4000zl. nie wiem jak mam napisac podanie o czesciowe umozenie lub
    rozlozenie na dogodne raty poniewaz mnie nie stac zaplacic takiej kwoty.
    Zaznaczam ze zostala mi juz zabrana znizka z tytulu OC. Fakt ze byla moja
    wina ale czy moge byc 3 razykarany za to samo

  • 2. Data: 2004-02-23 09:38:29
    Temat: Re: porada
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik tpi napisał:

> [...]
    > Zaznaczam ze zostala mi juz zabrana znizka z tytulu OC. Fakt ze byla moja
    > wina ale czy moge byc 3 razykarany za to samo

    A z jakiego tytułu to odszkodowanie?
    Jakis wyrok?

    Czy może ubezpieczyciel żąda zwrotu kwoty którą musiał wypłacic
    poszkodowanemu z Twojego OC?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl