  • 1. Data: 2003-09-15 21:13:00
    Temat: zwolnienie "wymuszone" szantażem - co robić ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    mojego znajomego dzisiaj właśnie zwolniono ...
    otrzymał ultimatum "albo napisz wypowiedzenie, albo zwolnię cię
    dyscyplinarnie"

    no i napisał, bo jest młody, to pierwsza praca i nie miał czasu na
    zastanowienie
    ja na jego miejscu pewnie powiedziałbym - to poproszę dyscyplinarnie - i
    walczyłbym po sądach, ale on się przestraszył i napisał

    czy ma ktoś jakiś pomysł co można teraz zrobić (o ile cokolwiek można, aby
    uprzykrzyć babie życie ? - w ubiegłym roku postąpiła tak z inną osobą -
    generalnie to firma sezonowa i we wrześniu zaczynają wprowadzać
    "ograniczenia ekonomiczne")

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-09-15 21:57:22
    Temat: Re: zwolnienie "wymuszone" szantażem - co robić ?
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "plusz" kemenangan <15 wrz 2003> menyalin :

    > ja na jego miejscu pewnie powiedziałbym - to poproszę dyscyplinarnie - i
    > walczyłbym po sądach,

    Powaznie?

    --
    huski