  • 1. Data: 2011-07-23 17:04:14
    Temat: brak uruchomienia usługi przez operatora gsm
    Od: fil <m...@g...com>

    Witam.
    Podpisałem 2 umowy z operatorem gsm "zetafon". Pierwsza została
    uruchomiona natychmiast, druga do dziś nie została uruchomiona.
    Telefony kupiłem za 1 zł. Czy jest jakiś okres czasu kiedy operator ma
    uruchomić usługę? Może wyda się do nieuczciwe ale w porównaniu z
    operatorami jak nas rolują to jest mały pikuś, chcę poprostu zmienić
    operatora a tel. mam za 1 zł. a do końca umowy jeszcze pozostało mi
    1,5 roku.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-07-23 18:37:50
    Temat: Re: brak uruchomienia usługi przez operatora gsm
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-23 19:04, fil pisze:
> [...]
    > operatorami jak nas rolują to jest mały pikuś, chcę poprostu zmienić
    > operatora a tel. mam za 1 zł. a do końca umowy jeszcze pozostało mi

    Idź tam i wycofaj umowę.

    --
    animka