eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu? › brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "mirek" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu?
    Date: Fri, 5 Dec 2008 11:27:38 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <ghavmp$slj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: jmserwis.net.autocom.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1228472857 29363 77.236.2.77 (5 Dec 2008 10:27:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Dec 2008 10:27:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-User: groomer
    X-Antivirus: avast! (VPS 081204-0, 2008-12-04), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:566433
    [ ukryj nagłówki ]

    witam,
    sytuacja następująca:
    klient zakupił towar, za który zapłacił od razu przelewem. Niestety okazało
    się, że towar nie będzie dostępny w czasie satysfakcjonującym Klienta.
    Klient otrzymał zwrot wpłaconej kwoty i upomina się o zwrot kosztów przelewu
    w kwocie 2 zł. Czy mamy mu te 2 zł zwracać a jeśli tak to na jakiej
    podstawie prawnej?


    --
    mirek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1