  • 1. Data: 2011-03-12 13:29:55
    Temat: brak reakcji Castoramy na zgłoszoną usterkę
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam kupiłem piec w castoramie, który objęty jest gw. przez firmę zew.,
    Castorama ma z nimi umowę. Piec jest wielki, zamontowany, więc naprawa tylko
    i wyłącznie u klienta. Zresztą pytałem sie przed zakupem jak to będzie.

    Mineło PÓŁ ROKU od złgoszenia przeze mnie usterki w Castoramie i nikt nie
    pojawił sie u mnie. Z castoramy dzwonili do mnie parokrotnie czy ktos się
    pojawił( bo oni zgłaszali usterke w firmie z która mają umowę) , ale nikt
    się nie pojawił.... NO i mowili, ze oni będą dalej "próbować" to załatwić.

    Powiedzcie co zrobic? Czy napisać skargę do Castorama Polska, ze nikt się
    mną nie interesue i opisać całą sytuacje? Bo to tylko , ze dzwonią i sie
    pytają to śmiech, a skoro u nic kupiłem to ich problem co z tym zrobić. Po
    prostu to jest skandal. Reakcja wg gwarancji powinna nastapić w ciągu 14
    dni, a ja czekam pół roku.

    Najchętniej oddałbym im to i zarządał zwrotu gotówki bo takie urzadzenie co
    dziala zle od pol roku to nawet po naprawie moze dalej sie pusc, nie chce
    tego już. Tylko czy mogę.., ale po takim czasie to oni powinni mi jeszcze to
    zdemontowac i po nogach całować w ramach przeprosin. No do cholery pol roku
    czekam na reakcje serwisu, to chyba w zadnym Panstwie na swiecie tak nie ma,
    a do tego jeszcze w tak duzej firmie jak Castorama !

    Moze ktos z Was mial podobny problem. Jak to ugryść ?