  • 1. Data: 2009-08-12 13:12:09
    Temat: Brutalnosc policji ?
    Od: Chessio <C...@n...pl>

    Witam,

    Na gazeta.pl pojawil sie artykul o kilku poscigach policyjnych. Miedzy
    innymi znalazl sie tam ten filmik:

    http://www.youtube.com/watch?v=GFSBPK0Hf8Q

    Jestem troche zszokowany - akcja zaczyna sie w 1:40. Wedlug mnie w 2:04
    policjant wywichnal lezacemu na ziemi bark.

    Poscig byl za pijanym sprawca wypadku drogowego (nie wiem dokladnie jakiego
    typu - czy potracenie osoby czy kolizja z innym samochodem)

    Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ? Jaka mialby szanse
    wygranej ?
    Wg. mnie sam sie zatrzymal i poddal. A cala reszta to juz tylko
    niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
    prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

    --
    Pozdrawiam,
    Chessio

  • 2. Data: 2009-08-12 13:26:23
    Temat: Re: Brutalnosc policji ?
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Chessio pisze:
> [...]
    > niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
    > prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

    Według mnie (co oczywiście nie jest wyznacznikiem prawa) popełniasz
    wykroczenie poniesiesz tego konsekwencje.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2009-08-12 13:37:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    krzysiek82 pisze:
    > szanse
    >>

    > Według mnie (co oczywiście nie jest wyznacznikiem prawa) popełniasz
    > wykroczenie poniesiesz tego konsekwencje.

    Karę cielesną wymierzaną na miejscu i bez sądu?
    Planujesz przeprowadzkę do Sudanu i już tam jesteś myślami czy jak?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2009-08-12 13:55:45
    Od: Alpin <a...@g...com>

    Chessio pisze:
> [...]
    >
    > Jestem troche zszokowany - akcja zaczyna sie w 1:40. Wedlug mnie w 2:04
    > policjant wywichnal lezacemu na ziemi bark.

    To jest tylko inscenizacja zaaranżowana przez dziennikarzy 112.pl.

    Pozdrawiam,
    Alpin

  • 5. Data: 2009-08-12 15:26:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Alpin napisal:
    > To jest tylko inscenizacja zaaranżowana przez dziennikarzy 112.pl.

    Jezeli to inscenizacja, to maja problem: rozjechanie kota w 1:03.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2009-08-12 15:46:03
    Od: Chessio <C...@n...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:26:06 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Jezeli to inscenizacja, to maja problem: rozjechanie kota w 1:03.

    Szczerze - nie wyglada mi to na inscenizacje. Jesli to byla inscenizacja to
    grajacy pijanego przestepce zagral swoim barkiem oskarowa role.

    --
    Pozdrawiam,
    Chessio

  • 7. Data: 2009-08-12 15:48:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 14:12:09 +0100, Chessio napisał(a):

    > Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ? Jaka mialby szanse
    > wygranej ?

    Raczej żadną - z opisu wynika że to groźny przestępca, co potwierdza
    jego zachowanie (nikt normalny nie ucieka przed policją).

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2009-08-12 15:59:55
    Od: r...@m...com

> [...]
    > szanse
    > >

    > Według mnie (co oczywiście nie jest wyznacznikiem prawa) popełniasz
    > wykroczenie poniesiesz tego konsekwencje.

    W tym przypadku przestępstwo. i to ścigane z urzędu.

  • 9. Data: 2009-08-12 16:54:12
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "Chessio" <C...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > Jestem troche zszokowany - akcja zaczyna sie w 1:40. Wedlug mnie w 2:04
    > policjant wywichnal lezacemu na ziemi bark.

    Tez jestem zszokowany. Powinni burakowi obydwie lapy i nogi do tego polamac.
    I zo tak skutecznie, zeby w zyciu nie mogl wiecej siasc za kolkiem.

> [...]
    > typu - czy potracenie osoby czy kolizja z innym samochodem)
    >
    > Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ? Jaka mialby szanse

    Kazdy madty prokurator da wirae policjantom, ze sie bydlak wywrocil na
    schodach jak uciekal :)

    > Wg. mnie sam sie zatrzymal i poddal. A cala reszta to juz tylko
    > niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
    > prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

    Taim sie powinno bez sadu wyplacac kulke. To byl morderca uzywajacy groznej
    broni.

  • 10. Data: 2009-08-12 17:34:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Raczej żadną - z opisu wynika że to groźny przestępca, co potwierdza
    > jego zachowanie (nikt normalny nie ucieka przed policją).

    ROTFL

    A każdy pijak to złodziej, bo każdy złodziej to pijak?