  • 1. Data: 2009-08-12 13:20:28
    Temat: Skuteczne doręczenie kpa.
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Jak skutecznie doręczyć pismo stronie w postępowaniu administracyjnym. Ta osoba
    mieszka stale za granicą. Nie ma żadnego pełnomocnika do doręczeń w kraju. W
    trakcie postępowania poinformował on organ o zmianie adresu na zagraniczny.

  • 2. Data: 2009-08-13 11:37:51
    Temat: Re: Skuteczne doręczenie kpa.
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Ale w czym problem ? Masz adres wysyłaj list. Gdybyś nie znał jej miesjca
    przebywania wówczas ustanawiaj pełnomocnika poporzez sąd i doręczaj.

  • 3. Data: 2009-08-13 14:14:30
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Michał pisze:
> [...]
    > trakcie postępowania poinformował on organ o zmianie adresu na zagraniczny.

    W takim wypadku to nie wiem. W sytuacji w której organ nie ma aktualnego
    adresu to art.34 par.1 kpa i art.184 Kodeksu Rodzinnego i opiekuńczego.
    (np. http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/F4961246BC)