  • 1. Data: 2003-10-14 08:13:41
    Temat: brak kontaktu z pracodawca - pilne !
    Od: "Yrr" <a...@o...pl>

    Witam :)
    mam problem z pracodawca, konczy mi sie urlop wychowawczy, wyslalam do pracy
    podanie ( o gotowosci powrotu do pracy ) z 30 dniowym wyprzedzeniem, ale
    niestety nikt tego podania nie odbiera, jak rowniez, tel w pracy sygnalizuje
    abonenta czasowo wylaczonego mieszkam 150 km od siedziby firmy, a moje
    miejsce pracy wg. umowy o prace znajduje sie w moim miejscu zamieszkania.
    Jak powinnam teraz postapic ? jechac pod adres firmy w ktorej nikt nie
    odbiera telefonu ? co mozna zrobic z tym problemem ? praktycznie w
    przyszlym tyg powinnam sie stawic w miejscu pracy, niestety nie wiem w
    jakim.

    Pozdrawiam
    Yrr

  • 2. Data: 2003-10-14 16:40:20
    Temat: Re: brak kontaktu z pracodawca - pilne !
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jakbyś podała, co to był za pracodawca, tzn. osoba fizyczna, spółka
    cywilna, spółka prawa handlowego - to byłoby łatwiej coś wymyślić.

  • 3. Data: 2003-10-15 10:00:17
    Od: "Yrr" <a...@o...pl>

    > Jakbyś podała, co to był za pracodawca, tzn. osoba fizyczna, spółka
    > cywilna, spółka prawa handlowego - to byłoby łatwiej coś wymyślić.

    pracodawca jest osoba fizyczna

  • 4. Data: 2003-10-15 11:04:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to zostaje Ci kontakt z nim w miejscu zamieszkania. Jeśli go nie znasz,
    to uzyskasz w Ewidencji Podmiotów Gospodarczych Urzędu Miasta (Gminy)
    właściwego dla siedziby firmy. Ewidencja jest jawna, ale przez telefon
    raczej informacji niechętnie udzielają.